Skip to content

Digitalni marketing

Predavatelj

Dr. Tanja Sedej

Kreditne točke

1,5 ECTS

Trajanje

1 teden

Cena

500 €

Opis

Danes vsi poizvedujejo in iščemo ideje, rešitve in odgovore na številne izzive v digitalnem svetu. Pri tem se poslužujemo iskalnikov kot je Google, komuniciramo na družbenih omrežjih, proučujemo zanimive vsebine v obliki e-novic, udeležujemo se e-izobraževanj in poslovnih srečanj na Zoomu in nenazadnje se tudi zabavamo ob gledanju video vsebin na YouTube-u.

Učinkovit digitalni marketing, če se ga lotimo na pravi način, je lahko dobičkonosna investicija, ki vodi do povečanja prodaje. Omogoča postati velik in prepoznaven tudi manjšim podjetjem.

Vsebina

  • Pomen digitalnega marketinga
  • Trendi v digitalnem marketingu
  • Prava kombinacija orodij marketinškega komuniciranja
  • Zasnova digitalne marketinške kampanje

Ciljne skupine

Vodje enot, vodje projektov, samostojni strokovni delavci

Izvedba

Spletni seminar, vodeno delo udeležencev s spletno oddajo nalog in spletni izpit