Predavatelj
Dr. Tanja Sedej
Kreditne točke
1,5 ECTS
Trajanje
1 teden
Cena
500 €
Opis
Danes vsi poizvedujejo in iščemo ideje, rešitve in odgovore na številne izzive v digitalnem svetu. Pri tem se poslužujemo iskalnikov kot je Google, komuniciramo na družbenih omrežjih, proučujemo zanimive vsebine v obliki e-novic, udeležujemo se e-izobraževanj in poslovnih srečanj na Zoomu in nenazadnje se tudi zabavamo ob gledanju video vsebin na YouTube-u.
Učinkovit digitalni marketing, če se ga lotimo na pravi način, je lahko dobičkonosna investicija, ki vodi do povečanja prodaje. Omogoča postati velik in prepoznaven tudi manjšim podjetjem.
Vsebina
- Pomen digitalnega marketinga
- Trendi v digitalnem marketingu
- Prava kombinacija orodij marketinškega komuniciranja
- Zasnova digitalne marketinške kampanje
Ciljne skupine
Vodje enot, vodje projektov, samostojni strokovni delavci
Izvedba
Spletni seminar, vodeno delo udeležencev s spletno oddajo nalog in spletni izpit